Het 50+ bal met carnaval,

De jaarvergadering in maart

Kienen
De Horst in de Slenk elke eerste dinsdag van de maand
BEHALVE IN DE MAAND JULI EN AUGUSTUS

Mennehof elke laatste vrijdag van de maand
BEHALVE IN DE MAAND JULI EN AUGUSTUS

Film middag

Biljarten

Jeu de Boule

Fietsen van April tot Oktober elke woensdagmiddag aanvang 13.30 vertrekpunt Horst Venhorst

Vrijwilligersmiddag  9 april

St. Anna dag  23 juli

Busreis  30 augustus

seniorendag kring Boekel/Venhorst oktober

Kerstviering

Activiteiten die het bestuur alvast heeft ingepland

• Dagreis Biesbosch, 30 augustus
St Anna dag 2024

Met een goed gevulde theaterzaal in MFC De Horst hebben we dinsdagmiddag 23 juli St.Annadag gevierd.
De middag startte om 14 uur met een mooie viering door diaken H.v.Thiel.
Daarna was het tijd voor Muziekbingo,  gepresenteerd door Jan van Sleeuwen met technische ondersteuning van
Toon van der Horst.
Onder genot van koffie met gebak hoorden we herkenbare liedjes.
Had er iemand Bingo dan werden er mooie prijzen uitgedeeld.
De middag werd afgesloten met heerlijke belegde broodjes.

Op dinsdagmiddag 25 juni zijn we met een groep van 30 personen op bezoek geweest bij Orchid’s Paardenmelkerij in Zeeland.
Na een vriendelijke ontvangst door echtpaar Van de Laar, genoten we in de excursiezaal van koffie met taart, gebakken door onze thuisbakker Corrie van der Horst.
Daarna zagen we een informatieve film over de belangrijke aspecten van de paardenmelkerij. Paardenmelk is een uniek natuurproduct dat een goede darmflora bevordert en een gunstige invloed heeft op onze gezondheid.
Tijdens ons bezoek mochten we overal rondlopen en zagen we de pony’s in de grote loopstallen. Het melken konden we live zien. Ook mochten we allemaal de paardenmelk proeven.
Een bijzondere, interessante en leerzame middag, die we hebben afgesloten met een heerlijk diner met een groot toetjesbuffet in eetcafé Dinges te Westerbeek.
Donderdagmiddag 14 maart hebben 21 enthousiaste leden, onder begeleiding van Joris van Dinther, deelgenomen aan de workshop bloemschikken. Onder genot van koffie en thee met een heerlijk monchou gebakje werd er een zonnig mooi lentebloemstuk gemaakt.
Hierbij de foto’s van een gezellige middag.
Groetjes Annemie

Onder begeleiding van Jo van Grinsven en Jan Manders heeft een groep van 32 enthousiaste deelnemers zondagmorgen 14 januari 2024 gewandeld in De Voskuilenheuvel.
Een heerlijke winterwandeling !
Na afloop was er koffie en erwtensoep in MFC De Horst.